Onsdag 10 april

Jobbig natt. Junia sov oroligt. När vi vaknade så märkte vi att ett hus längre ner på gatan brunnit ner. Kanske hon hörde saker som inte jag och Kim märkte. 
Läskigt i all fall, undrar vad som hänt. 

Kim åkte till Arlanda vid 06, så nu är vi solo i 12 dagar. Kommer vara så sjukt ovant (det brukar ju vara VI som åker iväg inte han!j men det går säkert undan. 
Bara dagen idag har gått jättefort, jag hämtade barnen vid 13.30 å sen var det gymnastik på eftermiddagen. 
Nu ska barnen gå till sängs så då tänker jag också göra det. Nu får dem flytta in hos mig. Det blir mysigt. 

Ett MEGA-stort grattis till min kollega Sofi m. Familj som fick sitt andra barn idag! 👶🏼❤️
Visste ni att 10 april är den 3e vanligaste dagen att födas på i Sverige?! 
På första plats är 15 april 😊 

Godnatt Hörrni! 
Saknar dig Kim 🥰




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0