Ny vecka

Det var tungt imorse. Bukar gå upp 05.50 så att gå upp samma tid idag var omöjligt. Jag låg kvar till 07 (gamla 06) gick inte att öppna ögonen. Så jag får ta min träning ikväll istället. Suck. Jag vill alltid få klart träningen på morgonen. 🙄

Den här veckan är som vanligt pepprad med aktiviteter, näsa vecka åker Kim till Bali för att surfa å leva livet i 12 dagar. Jag är avis. Vill också surfa. Men jag unnar verkligen honom den här resan, tror den kommer bli magisk! Han får helt enkelt lära mig att surfa 😉
Jag o barnen är lediga i påsk o vi håller allt lite öppet. Om jag hittar en resa till Kalymnos som jag tycker är ok så drar vi dit. Om inte så är vi hemma. Vi får se. Jag år glad att jag är ledig så jag kan ha barnen hemma så vi får hela lovet tillsammans. 🙏🏼 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0