Mysiga dagar

Söndag 🍃
Idag hade vi sovmorgon. Härligt! 
Vi gick runt i pyjamas länge 🥰 Malin å Henke kom förbi (o skrämde livet ur mig) med påskägg till kidsen. Väldigt uppskattat 👌🏼
När de åkt hem kom Carina å Per över. Vi fikade på kladdkaka med glass å spelade finns i sjön. De blev kvar några timmar 😊

Vid 16.30 kom Nina och vi tog en promenad o barnen cyklade. 7 km i kvällssolen. Alicia var HELT slut i benen när vi kom hem. 
Jag o Nina festade på scampipasta till middag o sen satt vi o snackade o drack rödvin o åt ost (o kidsen låg i mitt sovrum å kollade på Harry P tills de somnade) till klockan var 23 å då gick vi o la oss. 
Sååå mysig kväll ❤️

Idag måndag o vi gick upp o åt frukost tillsammans innan Nina åkte o jobbade (inte Alicia då för hon sov till kl 10) 
När vi fått liv i Alicia så klädde vi på oss o vi tog cyklarna till Lasse och Åsa. 
Barnen ville hoppa studsmatta och jag o Åsa gick ut 1 1/2h på en runda. Sånt väder alltså! ☀️ blir så glad. När vi kom tillbaka så beställde vi sushi som vi åt till lunch. 
Sen satt vi oss på altanen i solen å delade på en flaska bubbel. SEMESTER eller vad?! 🤩
Sen spelade vi lite kort o kollade på barnens uppträdanden. Vid 17.30 tackade vi för oss o cyklade till affären o köpte fika och lunch till imorgon. 
Kl 08 imorgonbitti kommer Matilda, Oliver och Spence o leker med oss. 
Eftersom vädret ska bli topp blir det lekparksmaraton med fika. Sarah o Victor kanske hänger på 😀 vi får se imorn. 

Nu är det sängläge som gäller och jag är helt slut. Jag saknar Kim såå mycket. Känns så konstigt att ha en "vardag" utan honom. 
Bara en vecka kvar sen får vi krama om honom igen 🤗






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0