Helllllo

Väldigt intensiv helg. Massor av jobb för min del men resten av familjen har roat sig rätt bra utan mig. 
Lördagen hade Junia två timmar gymnastik i bollhallen. Sen var de hundvakt åt Grynet så Kim å barnen passade på att ge sig ut i skogen med Lasse å Åsa för att plocka svamp 🌲
(null)

I lördagskväll var vi bjudna hem till Lasse å Åsa där det enligt tradition bjuds på svampsoppa. 
Erika, Benge å Tilde var också där å det blev en helmysig kväll med spel å snack. Kom inte i säng förrän 02. 
Men värt, var väl lite småseg på jobbet bara. 

I söndags efter jobbet åkte jag å Kim til Heron för att se A Star Is Born. Hade inte skyhöga förväntningar så jag blev sååå glad att den var så bra. Ååå va bra, SE sE seeee den bara! Ta med ett paket näsdukar bara... riktig gråtrulle. Om jag inte hade börjat bli sjuk (are) i biosalongen o haft ont i kroppen hade filmen nog varit ännu bättre. Kanske ska se om den? 
Musiken gjorde allt och jag har lyssnat på soundtracket till å från jobbet idag o gråtit flera gånger också. 

(null)

(null)

Nu ska jag försöka sova, måste vinna energi å sova bort förkylningen så man är någulunda fräsch på jobbet. 

En vecka idag som vi bara kört vego. Går jättebra! 👌🏼


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0