Helgen

Fredagen var tung, men fin. Kände mig lite lättare när jag gick å la mig den kvällen. 
Nu har vi sagt adjö till min farfar. 

I lördags så jobbade jag. Hann ut och träna, kl 17.30 åkte vi hem till Karro å Daniel som bjöd in till hamburgarafton. Åå så gott och trevligt, bubbelbad och kidsen lekte o hoppade studsmatta hela kvällen. 
Första riktiga "sommar" kvällen tycker jag! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vid 22 tackade vi för oss och åkte hem 😊 

I dag söndag så skjutsade Kim min pappa till Arlanda. Jag å barnen gjorde oss klara för dagen. Vi hade en redig fixar-dag. Kim har slipat utemöblerna och oljat in dem, jag har rensat ogräs till tusen... 😡 ( hann såklart inte med allt)  sååå tråkigt, men det blev genast roligare när Familjen Wåhlstedt och Sjöström/höglund kom förbi och vi grillade korv till lunch och hängde. Kidsen lekte på bra som vanligt! 
(null)

(null)
 

På kvällen hängde Junia och Alicia hemma hos Wåhlstedt medan jag, Kim och Lasse gick 9 hål på Kallfors. Underbar kväll, sånt väder! Dock gick det inge vidare för mig... 😐 bättre lycka nästa gång! 

När vi kom hem somnade barnen på 5 min, inte konstigt med tanke på all lek denna helg! 
😍😍😍
Jag å Kim ska äta en väldigt sen middag, färska räkor med aioli och halloumiburgare framför tvn får avsluta vår braiga helg! 

Oooo så... är det bara 3 arbetsdagar kvar sen åker vi ✈️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0