Hej bloggen

(null)

Jag ställde klockan på 07 imorse för jag trodde att jag skulle träna lite. Men vem försökte jag lura? Det gick inte... låg kvar i sängen till 07.30 istället 😩ville inte gå upp... 

Först åkte jag till eljus sen hem till Lasse å Åsa för att hämta kvarglömda täckbyxor. Lämnade kidsen vid 09, sen var det jobb resten av dagen. Skitväder var det såklart när jag åkte o bankade pengar å sen hela vägen hem med snöblandat slask. 
När jag kom hem så blev det köttfärssås med herrcuverts o broccoli. Barnen pratade på om sin dag o Alicia är väldigt taggad inför lördag. 
Bara pratar om alla Peppa Pig saker hon ska dekorera huset med. O självklart måste hon ha en Peppa Pig tårta. Vi får väl se 😉
Jag drog en träning på 50 min efter nattningen av kidsen. Kändes så lätt idag, kan bero på att jag tog en vilodag igår. 

Imorgon ska vi hitta på något kul! 
Godnatt 👊🏼

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0