Kata

Hej Hejj från Kata. Sista dagen i Khao Lak blev rätt bra den med, lite sorgligt dock att lämna och säga hejdå till Carina och Per... vart tog de här 9 dagarna vägen?! 😥
Jag har svårt för förändringar och vill egentligen inte ändra på ett vinnande koncept. Som jag tycker Khao Lak var/är. Positiv överraskad över det charmiga och lugna stället. Och jag skulle rekommendera varenda liten barnfamilj att bo på Mai Khao Lak, men jag skulle personligen inte bo där om det bara var jag och Kim som åkte.
Vi försökte iaf krama ur det sista av våra timmar med P+C, vi åt lunch tillsammans sen tog vi taxi till Kata. 
Efter 3 h var vi framme och vi har bokat en pool villa centralt i Kata. 
180 kvm räcker gott och väl för oss så här ska vi nog trivas i 5 nätter innan vi avslutar semestern på Bang Tao Beach. 

Ikväll så åt vi middag på ett av våra stammis hak- two chefs. 
Grymma frozen margaritas och jag åt fajitas med gucamole, efterlängtat? jA! 
Efter middagen fick barnen varsin glass och så gick vi tillbaka till hotellet där vi kollade läget (vart frukosten och gymmet låg, å de olika poolerna) 

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer
Postat av: Lisa

Älskar Two chefs

Svar: Jaaa!
emeliehellman.blogg.se

2018-02-27 @ 18:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0