Torsdag - Ledig dag och Beccas dag

Dagen började med att kidsen kolla tv och pt frukost. Sen blev det ett bubbelbad och i samma veva kom Jelena, Kalle, Sarah, Victor och Budda. 

Efter badet blev det bullbak 👇🏼

Åh alla bullar blev så goda 😊 det blev några stycken var till fika 😍 det var en riktigt mysig dag! 

På kvällen så åkte jag och Becca till Mall Of Scandinavia. Mötte Cecilia där! 
Främst av allt firade vi Beccas 32 årsdag men vi gjorde också slag i saken och åt indiskt som Cecilia så länge velat.. o vi med. Kl 20.30 var det äntligen dags för bio, vi såg DET. Som jag längtat. Har sett originalet flera gånger så såklart att jag inte räknade med att den skulle vara bättre än originalet men jag tycker nya var riktigt bra. Ruggig... äcklig. Den får 4/5 toasters av mig! 
Vi hade bokat i VIP salongen och det kändes lite jobbigt att sitta så långt ifrån varandra. Man vill ju sitta nära och skrämma upp varandra ännu mer 😉 
Det var en bra kväll ❤️ även fast jag kom hem 00.30 😴



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0