Första sommardagen

Gud vilken härlig känsla jag hade i kroppen igår. Åkte till jobbet, gjorde mitt sen åkte jag och hämtade barnen. Skitiga och solkyssta. Precis som dem ska vara efter en heldag ute. 

När vi kom hem var hela huset städat och doftade rent. Den tiden vi vinner på att slippa detta grovstädande är liksom guld! 

Vi bytte om och gjorde oss klara, åkte till minigolfbanan och mötte upp Lasse, Åsa, Cilla, Tobbe, Jelena o Kalle. 
Kan inte direkt säga att jag var nöjd över resultatet men jag kom i alla fall inte sist... det gjorde Lasse 😊
Kim gjorde väl sin livs runda med 35 slag på 18 hål. Trist att börja säsongen så, han kommer ju bara bli sämre. 


Efter golfen hade vi grillmiddag hos Lasse och Åsa. Barnen hoppade studsmatta. 

Helt underbar kväll. 
Åsa hade gjort sin paradcheesecake till efterrätt och sen spelade vi ett parti plump innan vi sa godnatt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0