Veckan

I måndags var det utflykt till Mora torp för Junia på fsk. Hon packade ryggan med smörgås, oboy och yoghurt, super glad! 


Jag jobbade på som vanligt och sedan hämtade jag barnen och åkte hem och lagade köttfärsgratäng. 

Kim blev väldigt sen för han spelade golf med sin kusin Markus, Lasse o Benge. 
Tydligen förlorade K + M så det var väl inte så glada miner när dom kom hem 😉
Det blev middag o sen lite tv och snack innan vi gick o la oss. 

I tisdags var jag o barnen lediga. Vädret var inte sådär jätteroligt ☔️ så vi höll oss hemma, Mary, mattiece o kidsen kom över och lekte. 
När Kim kom hem från jobbet åkte vi till stan en snabbis sen åt vi varsin glass på Max och barnen fick hoppa hoppborg innan vi åkte på en visning. 


Efter det så lämnade vi av barnen hos farfar och Åsa. Jag o Kim åkte till MoS och åt middag på vapiano och såg wonder woman på bio. Det var jättemysigt. Kändes så längesen det bara var jag och Kim. 

Filmen var mycket bättre än väntat! 😄

En bra tisdag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0