Jullov!

Ääääääääntligen jullov och ledigt 😀😀😀

Junia gick sista dagen idag på fsk och hon hade med sig julklappar till sina fröknar och önskade god jul. Hon fick även överlämna Alicias paket (Alicia  fick en extra dag hemma idag, orkar inte med mer sjukt nu) 
Idag stod både Tom Tits och julbord på schemat och att farmor skulle hämta så det var liksom en väldigt bra dag enligt henne själv. 

Jag själv har provkört en Volvo xc60 till jobbet idag. Jag tycker om den, men kanske att den är aningen liten i bagageutrymmet. 
Imorgon ska xc90 testas i stället. 
Jobbade på som vanligt. Kom hem vid 20, jag å Kim gjorde egna pizzor och drack en flaska rioja och firade att ledigheten är här. 

Båda barnen är hos farmor och Pelle, de ska gå på teater imorgon och se Emil i Lönneberga. Det har tjejerna verkligen sett fram emot. 
Alicia sa: tänk mamma att jag ska träffa Ida imorgon. Vi känner två Idor. Ida i Lönneberga och Jonn och Sandras Ida. 
Jaha sa jag, så du känner Ida i Lönneberga? 
Ja, vi brukar hissa upp henne i flaggstången 😂 

Ja så imorgon väntar en mega lång sovmorgon a la Emelie innan jag ska ut på en julklappsshoppingrunda. 


 

Bara en till bild på tårtan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0