Hektisk vecka

Imorgon är det första advent och vi har haft en hektisk vecka på jobbet. Det är kul! Det har varit en bra vecka, men man är rätt trött nu,..imorgon är jag ledig och spendera hela dagen med familj/släkt. Saknat det. 


Igår kväll kom Lasse och Åsa över på middag. Jättemysigt, pratade om Thai och sen avslutade vi med ett parti Chicago ♣️♥️♠️♦️

Annars är det fullrulle med andra grejer.
Min hjärna är fullproppad så dags att börja ta tag i planeringen för årets sista månad. D
Vi ska bla ha julafton hos oss och nu ska jag börja planera inför en heldag med lunch o middag för ca 20 pers. 
Det är inte så "bara" att få till en bra julafton så jag blir så jäkla förbannad på folk som inte kan osa i tid. Väntar dem på något bättre eller?! 
Det är okej om det händer nån gång (kan även hända den bästa - mig att man glömmer) men när samma personer bara skiter i att svara kan dem glömma fler inbjudningar från min sida framöver.
Jag bjuder ju in till mitt hem och för att jag vill ha dem här. Jag blir även trött på mig själv att jag tar det personligt.  Förstår inte varför man inte kan svara, det är det minsta man kan göra. 
😡 så nu är jag klar.  


Nästa vecka är det nog lugnare på jobbet och då ska jag handla lite julklappar och hitta en klänning jag ska ha på lördag nästa vecka. 😍😍😍 



Barnen älskar sin julkalender som Åsa och Lasse ordnat.
Av Kim fick jag en från Rituals. Blev väldigt imponerad att han valt den själv - NOT!
Våra julkalendrar som vi äntligen fick öppna igår! 🤓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0