1:a advent

Vi slog inget rekord igår, men vi sålde på bra och när vi närmade oss hundratusen kändes det veklingen bra!
Dock vet jag att vi påverkas av denna black Friday hysteri! Och det är ju inte bara fredagen utan black Friday håller ju på hela helgen i alla butiker.
Men men, inget jag kan påverka, det är bara typiskt att den enda helgen på hela året som är "vår" största i försäljningssiffror krockar med black Friday helgen. Och det här med black Friday blev ju stort för bara 1-2 år sedan och jag märker redan skillnad. Men såklart att jag också nappar på att köpa när de kommer med sina erbjudanden! (Har ju dock ingen tid att kolla i butiker så jag får beställa från nätet)

Nå, när jag kom hem hade Kim också nästan precis kommit hem. Han och Jonn hade varit på exploria center med kidsen hela dagen och mötte sedan upp farmor och Pelle för barnen skulle få sova över hos dem.

Jag la mig i soffan om mumsade en efterlängtad julskink-knäckemacka med senap och en glögg. Sen somnade jag :) men fick inte många minuters sömn.
Kim "överraskade" med att ta med mig till lilla styrBjörn på middag.
Fick skjuts ner till stan av Budda o Sarah 😘
Hade en väldigt mysig kväll och åt som vanligt god mat. Tog en taxi hem vid 23 tiden och stupade i säng.

Just det, Junia's julklänning hon ska ha på julafton är inköpt! Från how to kiss a frog ❤️ Alicia får ärva av sin storasyster. Junia har en klänning från samma märke som passar perfekt till Alicia nu.

Idag är det jobb som gäller, kavlar upp ärmarna och hoppas vi avslutar denna vecka på bästa sätt! 💪🏼💪🏼💪🏼


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0