Jobbijobb

Vet ni vad jag gjorde i morse? Avnjöt första "frukosten" ute på balkongen för iår! Kl 08.00 satt jag i morgonrock med mitt chai-te och solen värmde på riktigt bra! 🙌🏼

Sen har jag jobbat resten av dagen, trots att det är röd dag imorgon hade vi öppet till 18. Men det gick bra iaf, Sofi går på semester nu och åker till Grekland imorgon, och jag åker om en vecka så vi går om varandra lite. 

Nu på kvällen sprang jag 4 km 🏃🏻

Barnen har duschat och somnade på två röda. Imorgon ska de få åka med Mary, Sam och barnen till Grönan.
De är så överlyckliga och längtar verkligen!!! 

Nu ska jag duscha sen sängen, har massor att göra imorgon! 
Ciao!
PS, alltså hur gott ser inte det här ut? 



Kommentarer
Postat av: Emma

Kan tala om att den är grymt god! :)

2016-05-08 @ 20:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0