Semester

Kan inte fatta att jag går på semester snart! 
Jag brukar alltid ha så sen semester och vill helst börja jobba i slutet av augusti. Då känns inte hösten och vintern så lång. 
Men i år blir det lite ändrade planer. Men det känns bra. 
Jag har inte haft semester i Sverige...som jag minns. (Jo var ju mammaledig men det är väl inte semester ;) 
Jag har alltid haft svårt att hålla mig borta från jobbet när jag ändå är på hemmaplan så att säga.
Helt knäppt, men är jag utomlands KAN jag ju inte vara på jobbet, men är jag hemma kan jag åka in, i alla fall varannan dag. Så slipper jag ta in folk för att hålla ställningarna. 
Men nu så ser jag fram emot o ska testa att ha en semestervecka hemma innan vi åker till Kaly. Så hojta om nån vill hitte på nå skoj! 😎😎😎








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0