Sälja buggorna

Till våren / sommaren kommer vi att sälja vagnarna.
Känner att de inte kommer att användas så mycket så varför dra ut på det. 

Nu när jag räknar efter så har vi nog lagt ut över 30.000:- på donkeyn och beet med alla tillbehör. 

Bee+ all black, (köpt vinter -11)har en svart och en missioni sufflett + missoni filt. Regnskydd, myggnät, bumperskydd (eller hantagskydd i brunt läder) parasoll, cocoon (passar nyfödda så de kan åka bekvämt) 
Sittdelen är helt ny och aldrig använd. Den svarta suffletten är heller aldrig använd) 
Och en transport travel bag. 






Donkeyn (köpt jan -14) är duo( en liggdel och två sittdelar) men kan ju användas som enkelvagn i färgen all black. Svarta suffletter, Två rosa sittdynor, en åkpåse i samma rosa färg, två regnskydd, en breezysuflett i acticgrey. 
Hmm... Undrar om jag har glömt något... 









Nu är alla bilder från nätet, men till våren ska jag ta tag och göra dem fina och lägga upp bilder på dem. 

Bee+ har vi bara använt vid utlandsresor och jag har alltid tvättat och gjort rent den och packat ner den i travelbagen mellan våra resor. 

👍🏼👌🏼


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket pris?

Svar: Donkeyn inkl tillbehör 12000:-

Bee+ inkl tillbehör 5000:-

Vill helst sälja allt som "paket"


emelie

2016-02-16 @ 20:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0