Flos





Det här är en specialutgåva från Flos- Sarfatti takkrona i färgen antik koppar. Begränsad upplaga. 
Jag var tvungen att köpa den! Jag ser det som en investering. 
Om 10-20 år kan den vara värd en slant. 
( jag vet att förra specialutgåvan i blank koppar såldes på en aktionssajt för 50% högre än vad den köptes för - bara 1 år gammal) (hur man nu kan sälja ett sådant objekt efter bara 1 år... 😜, big mistake) 
Jag ska spara den här lampan i många år, Junia kanske får ärva den 😉

I och med detta kommer jag sälja vår befintliga Sarfatti krona som är i mässing. Just den här kulören är inget samlarobjekt precis, men en designlampa är alltid en designlampa och andrahands värdet är väldigt bra det med! 
Hojta till om du vet någon som är intresserad! Innan den hamnar på blocket. 
Dock kommer den få hänga kvar tills den nya är på plats. 
Tror det är 8-10 veckors leveranstid på den nya. 
Nypris är 13745:- 
Jag vill ha 11000:-
Har hängt uppe i drygt 5 månader så den är nästan som ny! 👌🏼


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0