Planering

Imorgon är det lucia. Junia ska iväg med förskolan kl 09 och lussa på Ica maxi. Hon är alldeles till sig. Så roligt och spännnade.
Det riktiga luciafirandet på Tom Tits stora scen kommer vara på onsdag kl 15. Som vanligt är vi ett helt gäng som går dit för att titta på Junia och Alicia. Det har blivit en fin tradition.
Så nu ska jag hem och stryka lucia-linnet och leta fram kronan.

Resten av veckan blir ganska lugn, jag jobbar ju, men jag ska ut och handla julklappar och försöka få det mesta gjort. Är ledig söndag och då är vi och många av Kims sida av släkten bjudna hem till Malin och Henke på lilla julafton och de ska bli jättemysigt! ❤️
Sen är det inte många dagar kvar, jag har tagit ledigt den 23e. Vi klär ju alltid granen dagen innan julafton 🌲👉🏼🎄


Kommentarer
Postat av: Henke

Helt rätt. Granen ska inte upp en dag tidigare.

2016-12-12 @ 21:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0