Godkväll

Jag kände redan i fredags att jag var på väg att bli sjuk. Men efter att ha stoppat i mig några alvedon hemma och tagit en drink innan avresa från hamnen kände jag mig ändå okej. 
Igår när jag vaknade var jag halvt död och genomförkyld men trodde väl att de värsta av huvudvärken berodde på alkoholen. 
Men icke. 
Idag är jag sämre och huvud, hals och kroppen är helt slut. Hostar också. 
Bara att avboka morgonens "möten" och to do och försöka bli människa igen. 
Har hällt i mig honungsmjölk (kalymnos honung brukar hjälpa) och hoppas jag kan komma till jobbet på tisdag. 

Det är säkert Alicia som har smittat mig, hon har varit hemma från fsk sedan i onsdags. 

Vi är skonade från sjukdom i den här familjen. Verkligen, peppar peppar!  Men  fy vad det är segt och tråkigt att vara sjuk! 


Gonatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0