Sovdags

Vi har varit duktiga idag. Fasen va bra vi är. Tack Hampus och Anton!
Grabbar, ni är bäst som hjälpte att flytta alla våra möbler. 
Tack Becca. För hjälp och snackstöd. 
Just nu är man lite känslig. 
Största tacket får Åsa och Lasse som städat ur och fixat på övervåningen i deras hus så vår lilla familj får plats några veckor framåt... 

Jag lämnade lägenheten ikväll med gråten i halsen. Väldigt jobbigt. Fy, skulle varit SÅ himla mycket lättare att lämna något bra bakom sig för att veta att man ska flytta till sitt drömhus eller liknande. När man vet vart att man ska någonstans för att stanna. 
Men HEY, jag är bara 27 och tvåbarnsmamma, egen företagare och 10 andra bollar i luften så det här med känslor utanpå är ju inget nytt 😜
Undrar hur många nätter per år jag ligger och funderar ut saker och ting.  

Godnatt. ❤




Kommentarer
Postat av: Mary Jane Wåhlstedt

Förstår att det är jobbigt, det är en himla fin lägenhet, men allt kommer bli så mycket bättre i slutändan! 😘
Och du är grym som lyckas puzzla ihop allt med familj, företag och vänner. Keep it up! 💪❤️

Svar: Jag vet, måste blicka framåt!
Tack vännen 😍❤
emelie

2015-03-08 @ 21:16:59
URL: http://mscortez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0