Söndag

Snacka om sovmorgon! Vi gick upp kl 11. Myste, kollade på fem myror, åt frukost och bara tog det luuuugnt. 
Sen tog Kim med sig barnen och åkte till Ica och hämtade Bee:n från förrådet. 
Då kunde jag i lugn och ro packa min och barnens väskor. Så nu är det klart! Bara det sista som ska ner. Skönt! 
Har även tvättat och förberett inför kommande vecka. 

Kl 16 åkte åkte barnen iväg på kalas i Pershagen, och jag och Kim åkte till Gubbis. Elin fixade mina naglar, jag som har så korta naglar har inte riktigt brytt mig förut men jag tänkte att det skulle vara så skönt att slippa måla dem var och varannan dag. 
Så nu tog jag steget och det blev 👍, valde ett typ rosa-korallack med silver glitter som dekoration. 

När vi var klara gick vi hem till Sarah och Budda. Hon hade svängt ihop en jädrans god spagetti med köttfärssås som vi blev bjudna på. Mums! 
Efter lite snack och chill tackade vi för oss och begav oss för att hämta kidsen. 

Tack för denna helg! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0