Redan söndag

Dagarna går fort här nere, vill inte det! 
Igår badade vi på kantouni. Jättefint vatten, men både Alicia och Junia är lite rädda för vågorna. 
Vi avslutade med poolen en stund, Junia älskar den. 
När vi kom hem hade mamma gjort en god cesarsallad med massa parmesan och en god dressing. 
Sedan somnade vi och sov 3h(!) jobbigt med semester ;) 

På kvällen tog mina föräldrar med sig barnen och gick ut och åt, jag o Kim tog moppen in till stan och mötte upp Theo o Co., vi var 17 pers som åt middag på pizza porto. Väldigt trevligt, sedan gick vi vidare till Monopoly där Tasos jobbar. Tog en drink och snackade skit, sedan åkte vi hem och gick ut på Domus, men det var sååååååå mycket folk. Fick knappt plats och min mojito var så jäkla stark måste bara ha varit rom i den så jag gav bort den och då kände jag att det var dags för hemgång. Kl var ju ändå 03... 

Idag åkte jag o Kim med barnen till Vlyhadia. Mamma och pappa fick en dag hemma, ska förberedas en del till i morgon då Lasse och Åsa kommer med 08,45 båten. 

Ikväll ska Kim göra en tacopaj och sedan tar vi en promenad upp till kyrkan där det är folkfest. Det är nämligen saint Panteleimon och det är en årlig tradition som vi håller starkt i. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0