Onsdag och torsdag

Ojoj nu måste jag uppdatera lite här så jag kommer ihåg vad vi har gjort! 
I onsdags var vi uppe tidigt och åkte till Pserimos. En skön dag och massa god mat. 




När vi kom hem blev det gyros o pizza till barnen. 
När barnen somnat satt vi uppe och spelade plump i några timmar. 


Igår var jag och Sarah uppe kl 07 och gick en pw till kyrkan i berget. 
På dagen åkte vi till piratstranden och chillade hela dagen. Alicia sov så bra där på en solstol i skuggan med lite skön musik. 
När vi kom hem hann vi vila lite innan mamma gick iväg med barnen för att handla. Vi hade alltså en barnfri kväll och vi åkte till Vlyhadia där mina vänner Tasos och Dimitris anordnat ett beachparty. Helt fullsmockat med folk på stranden så vi drack lite drinkar och hängde där på paradiso till kl 22 sen åkte vi till Linaria för ett middag vid vattnet. 
Dock började det blixtra och blåsa (från ingenstans) men som tur var inget regn. Mycket konstigt, men lite häftigt med alla blixtar mot den kolsvarta himlen. 
Vi var så trötta så efter middagen och två flaskor vin gick vi hem och somnade gott! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0