Hola

Tisdag fast känns som måndag. 
Jag har jobbat. Eller försökt rättare sagt. 
Hämtade Junia som vanligt kl 15. Sen åkte vi och handlade glass som barnen fick festa i sig. Det var ju sådant glassväder idag. 

Jag känner mig riktigt oattraktiv förtillfället. Har tappat i princip all färg från Mexico och vågen står fortfarande 2 kg + sedan resan. Inte mycket MEN störande. 
Mitt hår är katastrof, har inte varit hos frissan sen jag var preggo med Alicia. 
Snacka om slitet, men som ni kanske vet drar jag mig för att gå till en frisör. Känner mig så sjukt obekväm. 
Sen så har jag fortfarande min glugg från där min tand satt, det syns inte, men det känns bara sååå B... Det tar ca 6 mån för att det ska läka helt så man kan sätta in inplantat. 
Måste plocka och färga brynen. 
Åh vilka problem jag har haha. Men va tusan om man inte har ett eget hem så får man känna sig sliten. Jag typ varvar med 2 par brallor, toppar och mina jobbkläder. 
Orkar inte... 

Men jag har saker att se fram emot! Jag ser ljuset liksom... 
På torsdag ska jag faktiskt fixa håret och... Cecilia kommer hem från Indien!!! Är hemma ca två veckor.
Happy happy! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0