Trött söndag

Ungarna vaknade vid halv 9 men vi låg kvar i sängen till 10. Slöa! 
Vid 12 fick jag nog av slöandet och drog med mig Mary till gymet och sedan milen efteråt. När vi kommit till ragnhildsborgsbacken öppnade sig himlen och det fullkomligt öste ner! 
Då känner man sig extra duktig när man går hela rundan trots regn... 
Men skönt vare, speciellt med en varm dusch när man kom hem. 
Vi hade lovat barnen att de skulle få leka i parken men eftersom vädret blev som det blev drog vi alla till Heron istället och lekte på Leklandet. Det var minst lika jobbigt som att gå 1 mil pw för det var grymt varmt och jobbigt att hålla Junia's tempo. Kim fick ta den biten så jag fick sitta med Alicia ;) 
Åt middag innan vi drog hem. 
Så nu har vi lekt och träffat så mycket kompisar under helgen att jag är helt slut... Ska bli skönt att lägga huvudet på kudden NU! 
Natti! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0