Slappar lördag

Vet ni vad vi har gjort idag? Ingenting och det var så himlans skönt. 
Vi gick upp vid halv 10 när Kim drog till jobbet. Alicia fick bada och Junia fick äta lite yoggi. Sen somnade lillan och Junia lekte "bädda ner dockor" i typ 1 h medan jag sorterade alla Junia's/Alicias kläder. Packade ner i kartonger. 
50/56 ska upp på vinden. 
62/68 ligger i byrån och under skötbordet
74 i en kartong 
80/86 i en annan,de två sista redo att användas om nått år. 
Om jag ska vara ärlig har jag inte köpt något i klädesväg till Alicia. Bara nån speciell klänning och sedan har hon fått några enstaka plagg. Det är jag glad över, blir nästan lite mörkrädd över hur många kartonger jag fyllde idag. 
Alicia kan ju ha ALLT som Junia hade eftersom de är födda samma tid på året. 

När det var klart somnade vi alla 3 i stora sängen och där sov vi i två långa timmar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0