We love oil

Efter en dusch smörjer jag alltid in mig i olja, gillar det mycket bättre än vanlig lotion. 
Finns ju hur många oljor som helst att välja mellan men jag har hittat mina favoriter. När vi hade badkar använde jag några droppar av liberos olja i vattnet till både mig och Junia. (Junia har det även nu när hon badar i baljan) 
Idag efter massagen blev jag tipsad om tomtom mama oil med jojoba, avokado, sesam och soya olja. Värt att testa, har aldrig hört talas om den. 
Weleda's och Bio oil har jag använt genom båda graviditeterna och även efter när magen drar ihop sig. 2-3 ggr /dag. 
Nuxe är lite finare och lite dyrare så den använder jag max nån dag i veckan. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0