Natti

Det är fredagskväll och här ligger jag lite smått utslagen. Skippade att sova middag efter stranden idag. Jag som annars sover 1-1 1/2h varje dag. Annars skulle jag aldrig palla. Det är inte nätterna som är jobbiga utan dagarna är fullspäckade. 
Alicia vaknar nästan aldrig på nätterna, får käk vid 07 (somnar om till 09) och då ska ju jag ändå upp för att få "egentid" HAHA. Jävla egentid. Vilket ord. Ja jag fångar upp lite tid och kallar den tiden egentid. Men den tiden är skön. Bara, bara jag vet vad jag tänker då. Ingen frågar för jag själv. 

Nä men å, nu märks det på mig att jag behöver sömn. Imorgon löööördag och jag får gå till kyrkan själv. (Alltså jag går inte till en kyrka där det finns någon präst och grejer för att be och lyssna på lite gudstjänst, jag går dit för att det är ett bra riktmärke, gaaaanska jobbigt att ta sig upp och man har världens finaste utsikt, sen när man kommit upp på berget är allt så tyst och jag kan tända ett ljus och tänka på min vän som gick bort för två veckor sedan) 
Så nu så säger jag godnatt. Vi hörs! 







Kommentarer
Postat av: Jossan

Men åh va lyx att ni får sova hela natten.. Jag va så bortskämd när aleks va liten men Joline får mig verkligen att smaka på sömnlösa nätter ibland:-(

Svar: Jag är överlycklig att magen och allt med nappkrångel och amning är över för henne...Tacksam till tusen för våra nätter. Junia var också en toppen bebbe och sov hela nätter( från typ nyfödd!) trodde aldrig jag skulle få sån tur två ggr!
Kram på dig!
emelie

2014-08-02 @ 07:53:28
URL: http://josefinanero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0