Semester i maj

Jag tänker inte låta mig stoppas över min patetiska oro över att jag inte klarar att ta mig från Arlanda till Aten med två barn på egenhand. Jag kör. Vad kan gå fel? Allt, nä men jag får väl be om hjälp om jag känner att jag inte klara det. Det värsta som kan hända är väl att Alicia skriker konstant de 4 timmarna på flyget och Junia är uttråkad. Eller att Junia typ får magsjuka och spyr över hela mig. Men vad är oddsen på det? 
Min pappa kommer till Aten och möter upp oss, där får vi nämligen vänta 4 1/2 timme på nästa flyg till Kos. 
Kim ska jobba och jag känner att jag lika gärna kan vara DÄR än HÄR. Tänk sedan när vi träffas igen, den känslan är helt obeskrivlig. 





Kommentarer
Postat av: Nina

Du kommer klara det fint ska du se:) vad snällt av din pappa att möta er, tänk såhär. Du lär ju få hjälp enda fram till incheckningen, där efter har du 2 barn och en skötväska/vagn själv. På flyget sitter ni och sen är ni helt plötsligt i Aten och då kommer din pappa. Inte så mycket som kan hända där emellan egentligen. Jag tror på dig, du klarar ju dig själv om dagarna här så varför skulle du inte klara flyget? Kram

Svar: Nej, jag vet. Det som känns jobbigast är väl att skiljas från Kim på Arlanda och att Junia säkert kommer bli ledsen. Jag kan fan inte hålla tillbaka tårarna då, har blivit så himla blödig på senare tid.
Men jag vet att jag kommer klara det :)
emelie

2014-04-18 @ 22:50:03
URL: http://Vaskelainen.blogg.se
Postat av: Jelena

Du e bäst! Klart de kommer gå bra :) junia lär ju sitta på sin väska? ;)

Svar: Ja haha. Där kommer hon säkert sitta heeeela resan ;) inte alls vilja springa ifrån mamma hehe...
emelie

2014-04-19 @ 07:55:21
Postat av: josefin anero

Så länge du håller ögonen på Junia och Alicia är
mätt så kan du inte göra mer. Om alicia skriker så får du väl ta den smällen då. Du klarar det bra! Ingenting är omöjligt och det ska bli spännande att läsa om hur du klarade det samt lite tips till oss andra som vill/ska resa själv med två barn. Kram

2014-04-19 @ 11:37:07
URL: http://josefinanero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0