3 april

Alicia 2 månader! Hon fick en bra tvåmånadersdag, för första gången fick hon träffa min bäste vän Cecilia. Hon kom hem från Mexico igår kväll och stannar här i Sverige till den 14e april. 
Måste försöka ta vara på dessa dagar!
Så vi har hängt idag, vi tog en promenad, tog med käk hem från nancys, pratade om livet, hämtade Junia på dagis. Gick hem till mamma och fikade och sjöng arga imse spindeln. Junia är så rolig när hon sjunger den. 
Runt fem snåret drog jag och Jelena till Skärholmen och köpte allt sånt piff som vi ska dekorera med på Alicias dop. 
Hittade lite smått och gott. 
När jag kom hem stod maten på bordet, tack Kim. 
Ja, jag har dop i hela skallen så kanske blir lite frånvarande denna helg. 
Imorgon ska jag till nykvarn och hämta nycklarna till Herrgården, handla allt i matväg, baka... Yes. 








Kommentarer
Postat av: Nina

Ett tips att dekorera med, rusta säljer sånna "bollar" att hänga i taket 3 för 30. Är superfint ju. Hoppas ni får ett fint dop kram

Svar: Åh de är ju faktiskt fina och lite roliga. Tack, ska jag handla idag!

Kram
emelie

2014-04-04 @ 02:37:11
URL: http://Vaskelainen.blogg.se
Postat av: Mikaela

Lycka till på söndag! Kram

Svar: Tack ❤
emelie

2014-04-04 @ 20:27:30
URL: http://mikaelita.blogg.se
Postat av: Lisa

Åh vad mysigt med dop. Ha en fin dag

Svar: Tack!
emelie

2014-04-04 @ 21:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0