Hej

Jag och Junia är så dåliga på att komma upp på morgonen... Vi bara ligger och drar oss... Liiiiite till liiiite till. 
Kl 8 MÅSTE jag väcka fröken. Annars hinner vi inte! 

Även om morgonen blev stressig så kom vi till dagis i tid sen åkte jag iväg till jobbet. 
Fortfarande sjukt mycket att göra, just nu håller jag på och prissätter allt och det är ju en klass för sig. Tror alla på jobbet har en hatkärlek till alla dessa prislappar ;)
Jag hoppas inte vi blir kvar allt för länge ikväll... Vi får se helt enkelt. 

Hej svejs! 

Kommentarer
Postat av: Michaela

Vart går Junia på dagis? Om man får fråga :)

Svar: Hon går på Tom Tits förskola. Började där i Augusti och trivs väldigt bra!
emelie

2013-10-22 @ 23:46:41
URL: http://bymichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0