måndag

hej. natten funkade faktiskt bra (även fast junis temp låg på 39,5), Junia sov i vår säng och hon vaknade några ggr men somnade snabbt om igen när vi turades om att vagga henne till sömns. imorse så var det jobb på mitt schema och Kim skulle till sthlm på viktigt möte mellan 9-12 så då fick bästa rebecca rycka in som barnvakt. tusen tack för hjälpen!!! hade liksom inte klarat detta utan dig! rebecca och junia hade iaf en skön förmiddag i sängen. bara mys =) min dag på jobbet gick ganska fort. fick studiebesök av 3 killar som ska öppna en ny ljusexpertenbutik i östersund...(hahha tror jag att det var) eller vare öresund? haha jag vågade inte fråga för jag hörde inte va de sa när de presenterade sig. men möter dem säkert på älvsjömässan i veckan och då trillar nog poletten ner. väl hemma blev det mys i sängen med junia. hon somnade i sin säng för en halv timme sedan. håller tummarna för en lugn natt. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0