Hej Lördag!

Efter två dagars jobb är jag helt slut! Hur kommer det sig? Borde ju vara utvilad efter lite ledigt. 
Men nu är jag i alla fall på väg hem och ska lägga mig och vila. Mest kroppen, har ont i bäckenet och jag har sammandragningar om vart annat. Sammandragningarna gör inte ont, det är bara obekvämt. 
Ikväll ska Kim och Junia + Malin, Hampe och Elin till Carina och Per för lite julklappsutdelning och middag, men jag känner verkligen att jag behöver vara i liggläge resten av dagen/kvällen. 
Vill inte ha ont i morgon... 

Vi kanske hörs senare då! Ciaoo

Kommentarer
Postat av: josefin anero

Så nu börjar det:-) tänk att du snart har en till liten..

Svar: Jepp, bara att vänja sig att det kommer vara såhär fram till att det är dags. Men det är helt ok, har inte så värst ont :)
emelie

2013-12-28 @ 21:28:41
URL: http://josefinanero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0