God morgon!

Ja här ligger jag ensam i sängen. För ovanlighetensskull. Alltid är det jag som är uppe först. 
Junia och Kim är i väg och skjutsar Malin till Arlanda. Hon ska spendera julen i Ryssland, kan nog bli en upplevelse utöver det vanliga. 
Sedan så släpper Kim av Junia hemma hos Carina och Per i sthlm. De ska på julmarknad på Skansen och hon ska sova hos dem. Mysigt för dem. 

Vet ni vad jag ska göra? Ta upp kartonger med Junia's allra första kläder och ytterkläder för att tvätta och lägga undan till bebisens ankomst. Känner att det är dags nu! 

85% idag! 




Junia har fått julkort från farfar Lasse och Åsa. Och farmor och Per. Tack! 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh vad mysigt för Junia att få gå på julmarknad!

Och vad tiden går! Snart är du tvåbarnsmor, häftigt!

Önskar er en god jul! Kram

Svar: Ja tänk! :)

Tack så mycket, hoppas ni får en underbar jul i nya huset! Men det vet jag att ni kommer att få!
Kram!!!
emelie

2013-12-22 @ 12:06:04
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0