Så sköööönt

Allt är uppackat, väskorna och buggan-väskan är uppburna på vinden, jag har städat hela lägenheten och alldeles nyss kom Kim innanför dörren.

Ikväll ska vi beställa hem sushi i stora lass. Min pappa kommer förbi, vi ska prata lite jobb och umgås lite.
Sen hörde jag även att Carina och Per tittar förbi. Undrar om några har saknat sitt barnbarn ;)

Om 12 dagar är det inskolning på Tom Tits förskola för Junia. Vi ser fram emot det, tror hon kommer tycka det är så kul! Jag ska försöka hålla mig borta från jobbet fram tills dess och såklart även under inskolnings-veckan.

Snart är det helg också! Och då händer massa skoj!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Nina

Välkomna hem:)

2013-08-08 @ 19:54:01
URL: http://vaskelainen.blogg.se
Postat av: Nina

Förstår det:) det kommer gå super fort:) man hinner knappt tänka med 2:a haha

2013-08-08 @ 21:18:46
URL: http://vaskelainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0