Sovmorgon...

Vet faktiskt inte hur det gick till men vi sov till 11.30 idag - hela familjen.
För det första fattar jag inte hur Junia kunde sova så länge (hon somnade vid 22 igår) och så känner man sig snuvad på dagen.
Men det gör fasen inget. Ibland vill kroppen sova helt enkelt.
Men vi har gjort lite saker iaf, Carina och Per kom och lånade Junia för att gå på stan och leka i lekparken.
Jelena och Hampus kom också förbi och chillade lite.

Ikväll blir det vin och spelkväll i goda vänners lag här hemma.

Imorgon vill jag gå på fotboll, men vet inte om jag lyckas övertala någon.
Inte för att jag håller på AIK men det skulle bara vara asroligt att se hemmapremiären på Friends Arena. Folkfest om inte annat.

Vi hörs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0