Torsdag

Vi fick sova till nio iaf, vi låg kvar och gosade i sängen till kl 10 alla fyra.
Sen fick Junia grötfrukost och Kim lagade pannkakor till oss. Supergott och såklart fick Junia och smaka pannkakor med vaniljglass.
Sen drog Kim till lägenheten och jag och Junia gick en runda på stan. Mötte upp becky.
Jag hämtade ut mitt paket från posten som innehöll 2 st Nelly klänningar.
Köpte även ett par underbara skor på bikbok. Smycken, hårfärg och smink åkte också med i bara farten.
Efter stan gick vi förbi Kim och kollade hur det går i lägenheten. Å det blir så fint! Han har byggt in elementen så nu slipper man den fula synen + att fönsterbrädorna blir enorma och det blir ett härligt djup i varje fönster.

Nu är vi hemma igen, Junia sover och jag har diskat och dammsugit av lite. Om en kvart ska jag vandra ner till stan och köra ett svettigt zumbapass.
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0