Maaammma

Jag och Junia sitter och leker på golvet. Maamma mammmmaaaa mamma säger hon.
Aj aj säger jag och skakar på huvudet, när hon leker med dimmern till golvlampan.
Då sätter hon sig och tittar på mig sådär finurligt och sen skakar hon också på huvudet. Flera gånger.
Jag kan inte hålla mig för skratt.

Jag är helt slut efter en heldag med föreläsningar. 05.45 ringer klockan imorgon då det är dags för dag 2.
Var mycket intressant idag. Speciellt när Ljusarkitekten Helena berättade och förklarade om ljussättning, hon har liksom ljussatt de mesta. Allt från miljonvillor till fasaden på nya Friends arena. Kan ju inte bli annat än impad.
Verkligen inspirerande!

Nu sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0