Trevlig dag

Jag är i brunnsäng och tvättar ett ton tvätt. det är skitkul. ska ringa pappa på skypen snart och gå igenom alla räkningar. också skitkul. men så är det ibland. igår hade jag däremot en toppen dag!

jag, rebecca o junia åkte till trosa och hälsade på rebeccas mamma (som är barnmorska) hon skrev ut nya piller till mig eftersom mini-pillren som jag haft inte alls funkade.
sen gick vi alla och åt en god lunch vid hamnen. mmm skaldjursgryta...mmmm =)

på kvällen så gick jag, kim, junia, becca, malin, tobbe, jelena och gurra till barolo och åt middag. mycket trevligt!
det var sånt härligt väder hela dagen och det fick ju humöret att vara på topp! + att jag har världens goaste unge som bara vill vara med och sitta o "prata" med oss andra.

NEHEPP... jag ska väl fortsätta med mitt... Just det, Junia är hos gudmor rebecca...tror att de gick ner till stan. Va bra att vi har rebecca, för vem vill sitta inne med datan och tvätt en dag som denna?

tjaaadå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0