Snart tar jag helg!

Om en timma så tar jag helg. Så jäkla skönt, första lördagen och söndagen på mycket länge jag får vara hemma med min family. Det är guld värt. Inte för att Kim och jag kommer att umgås så mycket, men de få timmarna vi får ska man ta vara på.
Imorgon tog jag en extra dag eftersom jag måste packa till flytten, annars går det inte.
Min kropp har varit lite off senaste tiden. En ledig dag på 13 dagar, ätit dåligt, stressad, tänker på flytt och att lägenheten måste bli klar. tänker på julen i Järvsö och nyår i Sundsvall. allt ska förberedas och det gör mig också stressad.
 
Men nu ska jag ta igen mig lite, sömn, god mat och som sagt den bästa medicinen - att få vara med familjen.
Min mormor ska firas på lördag. 80 barre blir hon då, och fasen va vi ska ha kul! Jag berättar mer om det imorgon.
 
byee
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad härligt med ledig helg, det förtjänar du! Njuuut! Kram

2012-12-07 @ 08:02:41
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0