Måndag

Vilken helg! Måste säga TACK till alla som hjälp till! I lördags så var Sarah och Isabel med Junia medan grabbana slet på returen och flyttade alla kartonger, soffgrupp och sängar.
När jag slutade jobbet så hjälpte Sarah mig med det sista lilla innan vi låste och åkte hem till Jonn där alla var samlade.
Där väntade en överraskningsmiddag, vitlöksfylld köttbit med bea och pepparsås. T.om efterrätt!!!!
Perfekt kväll!!

I söndags så var det flyttstädning som stod på schemat. 2 tjejer kom och städade i 5 h. Under tiden så var jag, Junia och Sarah hemma hos Tobbe och Jelena och julbakade.
På kvällen flyttade vi hem till min bror i Nykvarn. Där bor vi tills vår nya säng har kommit och Kim har fått klart köket.

Idag jobb!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag är sjukt impad på dig/er som får ihop vardagen så bra med jobb, flytt, renovering och barn! You go girl! Kram

2012-12-17 @ 18:16:28
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0