11

känner mig som en ny människa. tänk att lite plock och färg kan göra så mycket med fejan. jag är nöjd. okej, de är lite för mörka, men det ville jag ju ha också.
på tisdag ska jag gå och fylla på mina läppar igen. fasen va fort tiden går. försöker gå till Marianne 2 ggr/år och fixa till dem. jag är super nöjd! hon är verkligen omtänksam och lätt o ha o göra med. hon vet precis hur jag vill ha det. det får liksom inte synas för mycket, därför fyller jag på med ca ½ ml åt gången.

ja... sen är jag nog fit for fight till thai. ska bara gå ner de där sista kg också. visst jag kommer säkert gå upp 5 kg på lördag om man tänker på min alkoholkonsumtion...och tydligen blir det pizzor, chips, dipp, skruvar, drinkar, bubbel så ja, men det är värt det. får köra hårt sista veckan istället.

nu ska jag fixa till mig, sminket ska på (visst är jag en riktig läckerbit utan smink?) tur att kameran tar bort det värsta. sen ska jag bege mig ner till stan. hej¨så länge.




sådär, smink på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0