26 dec

idag mår jag mycket bättre. så skönt! sov taskit, men det var helt okej. hade inte ont.

på julafton var vi hemma hos jonas och nina i nykvarn. kl 12 var vi där, började med jullunch. sen blev det massa gosaker som tårta, kakor, glögg o allt lagom till Kalle Anka.
när kalle var slut kom tomten. vi fick jättemånga julklappar. jag o kim fick i princip allt vi hade önskat oss till bebisen. mormor hade sytt fina påslakan. av mamma å pappa fick vi babysitter och bärsele från babybjörn. av fam lindström fick vi en bugaboo cocoon till vagnen.
jag fick ett par UGG bailey button av Kim, och en kamera. jag måste bara lära mig den nu!




efter paketöppningen blev det förrätt, jonas hade gjort skagentoast. super god! sen blev det helstekt oxfilé med bakadpotatis med vitlökssmör och rödvinssås.
efterrätten gjorde jag o kim. ananaspaj med vaniljglass. det blev faktiskt god... eller huuuuur kim?!?!
jag försökte hänga på så gott jag kunde under kvällen... la mig o vila lite emellanåt. fick skön massage av nina =)

efter maten så hade vi frågesport, sen så badade killarna + tilde utomhusbubbel. såg så skönt ut.
vi tackade för oss runt 00.30, då var jag heeelt slut!

tack alla för en fantastisk julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0