lugn lördag

jag känner att jag gjorde ett bra val igår ikväll. egentligen skulle jag ut och roa mig, men ändrade mig i sista stund. hade det så mysigt i nykvarn så det gick inte att åka därifrån.
jag åkte dit direkt efter jobbet, kollade lite på sskmatchen. jag o tilde smaskade i oss massa vit toblerone som jonas o nina hade köpt med sig från spanien. sen blev vi alldeles fulla av energi av allt socker så vi åkte till heroncity och discobowlade. tilde vann med 5 poäng. haha... hon spelade som ett proffs ;)
när vi kom hem, hjälpte vi till med middagen, det blev färsk bandpasta med bolognese + fetaostsallad. vi snackade mycket om julen.. vi drack xider (inte tilde o lucas då =) ruben kom förbi också. blev ganska mycket lampsnack (som vanligt) sen blev vi nog lite på lyset för vi plockade fram massa gamla album och bara satt och skratta åt alla kort. när jonas o nina var i våran ålder och bodde typ ovanför 550. vilka fester, vilken klädsel hahah...och massa kort från våra påsk- sommar - vinter träffar. ruben såg ut som en riktig syrian för 6 år sedan.
det är så kul att kolla på gamla kort, vilka minnen som väcks till liv. synd bara att man inte gör album längre. man sparar bara allt på datan...så trist!!!
kom hem vid 12 och stupade dirket i säng. supertrött!

idag har jag spenderat hela dagen i skärholmen. jag har handlat massa smink, b.u.s, ansiktsmasker, strumpor, olika leggins...eller tights om man säger så, gick på jakt efter vinterjacka. alla små stl var slut. boomerang, peak, goose var bara å gömma. men jag hittade en tillslut på esprit. dun, figurnära, kort men gick ner över rumpan. känner mig mycket nöjd. sen hittade jag en pälshalsduk liknade sak på mq. vad köpte jag mer? jo ett par converse skor. mocka med luddig insida. as sköna och snygga. + njöt av en go sushilunch!
nja jag var kvar tills det stängde kl18, sen åkte vi till nykvarn och hämtade min bil.

nu är jag hemma på täppis, ska laga middag och sen blir det film. SALT med angelina jolie. hoppas den är bra.

hejvejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0