hejhejhallåååååå

så, nu är jag hemma.
tilde blev jättefin! och stolt.. =) det fick bli ett par grön/blåa stenar i öronen.
sen år vi mat och gick runt kikade i affärer. jag köpte en tunika och ett par handskar med rosett på monki. och en röd klänning på hm.
efter skärholmen åkte vi till brunnsäng och hälsade på maria. mamma bjöd på egengjord skagentoast. smarrit.
sen drog jag, maria och tilde ut en sväng med nya bmwn. den var såååå häftig att köra. vi bara gled runt och poppade musik. åkte till ljuspunkten och sa hej där... svängde på stan. töntade oss. men åå vad jag gillar den bilen nu asså.

ja nu är jag alltså på täppis, ska in i duschen och börja göra mig redooo för kvällen.
hoppas på en kväll back in memory lane..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0