vilken helg

fredagen blev inte så lugn som planerat. jag å becca var hemma hos mig och gjorde oss klara och sippade mousserande med världens bästa lady gaga på i bakrunden. sen blev vi skjutsade hem till anders o josse. där var annat gott folk och vi fortsatte festandet där.
vid halv ett drog vi till the strip. det blev dans, och mycket hatt. (hahah becca)

till frukost åt jag å becca en halv tårta. nathalie dök upp vid 11-12? (tror jag) vi planerade dagen.

sen vid halv ett så drog jag hem till mormor i hägersten. vi åt en jättegod lunch. älskar mormors hemmagjorda köttullar, med potatis, massa sås, sommar-gurka och lingonsylt. till efterätt blev det rabarberpaj med vanlijsås.
vi pratade om livet, sommaren och allt annat smått o gott.
vid 3 tackade jag för mig och åkte hem till täppis igen. tog en powernap innan det var dax att göra sig partyredo...IGEN.

kl 18 kom becca, och nathalie. vi hjälptes åt att bära ner all packning o dryck. sen RAKA VÄGEN TILL KVICKSUND, till daniels hem.
där tog vi en fördrink vid vattnet, underbar utsikt och fint väder.
sen grillade vi, drack bubbel och pratade... efter ett tag gick vi över till drinkar och shots. spelade biljard och dansade loss till sköna låtar.
vid midnatt kom robin och skjutsade in oss till eskilstuna där vi gick till nybron. daniel hade bokat bord så det blev helrör med massa gott till, blanddrycker, lime citron, snacks o allt sånt =) vi dansade loss och hade hur kul som helst.

jag vet inte riktigt hur natten avslutades, jag var helt slut när vi kom hem så jag somnade ganska så snabbt. på morgonen fick jag höra att folk både badat i sjön och jacuzzin. haha..ja vad säger man?
söndagen var seg. vi åkte till max och åt hamburgare, sen förbi slagsta glass och moffade gratis glass tills vi dog.

sen sov jag resten av dagen.

SÅ det var min helg.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0