tisdag

ännu en dag avklarad.
efter jobbet åkte jag till nykvarn (jaaa idag igen) jonas har skrivit ut ett träningsprogram till mig som jag ska följa i 12 veckor. haha lycka till säger jag bara, men jag ska försöka iaf.
idag gjorde jag alltså vecka 1 dag 2, gå 2 min lugnt tempo. spring 7 min. ta en kort pause. vänd tillbaka och upprepa på vägen hem. kanske låter löjligt enkelt, men jag var heeelt slut. tilde följde med mig hela vägen i spåret. haha kul att hon orkar mer än jag... fy tusan va jag är otränad. min kondition är USEL!
efter våran lilla runda slängde vi oss i poolen och busade runt. sen simmade jag tills jag inte orkade mer.
till middag blev det chiliconcarne. så himla länge sedan man åt det! så gott! efterrätt, vanlig smoothie a la nina.

nu är jag nyduschad och ska lägga mig i sängen hemma på täppis.


såhär snygga va vi i spåret (ceasar är jättesöt i bakrunden)








min älskade familj <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0