fredagen

efter jobbet åkte jag hem till min bror och hans family i nykvarn. de bjöd på mat. sen provade nina massa kläder och jag var smakråd. imorgon ska hon och jonas äta middag på le rouge. men det vet inte jonas om för det är en liten suprise än så länge...sen blev det talang och chips.

vid halv 10 åkte jag hem. fixade lite med min eld. haha..moderna eldar is the shit =)

sen kom becca med packning och CANDYYYY. gott. nu har vi moffat i oss en hel del, och målat naglarna. pratat om morgondagen, och vi bestämde oss för att gå till hotelskogshöjd (som är min granne) och äta så mycket frukost vi vill för 95 spänn. helt ok deal. vi ska nog hänga där tills det är dax att börja göra sig klar.... kl 15 blir vi upphämtade.

godnatt säger vi nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0