somnar snart

jag är trött. jag har varit vimsig hela dagen, jag mår fortfarande illa. som fan.
efter jobbet fick jag en överraskning. min nelly klänning hade kommit! den var jättedocksöt. jag sydde in den lite i ryggen för den var lite stor där. den var kort, men jag gillar ju kort. men det blir nog inte den imorgon kväll, känner mig för söt i den. inte liksom partysnygg. hmm...
jag gillade min outfit igår, men den känns också lite trist. + man kan ju inte ha samma outfit 2ggr så nära inpå!
nu ska jag in i duschen och skrubba, köra lite brun utan sol och sen packa min väska, imorgon är det eskilstuna som gäller!!! parteyyy, cecilia kommer också!



nelly klänningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0