fredag

nästan rekord idag på jobbet. superkul, det var fullt ös hela dagen!

nu sitter jag och cilla hemma hos mig och moffar chips och popcorn. kollar på idol och snackar skit. mysmys. hyggemys. jag orkar inte tänka på fest, bara på att jobba livet ur mig imorn. för imorgon är det den viktigaste dagen på hela året. det är imorgon vi drar in cash. cash is king. :)
men hoppas alla ni som är ute och slirar ikväll har jäkligt kul! i wish jag kunde joina.
ska kanske stanna i etuna och ha hyggis med sofi imorgon, äta middag på nått uteställe och bara chilla. jag jobbar 1advent söndagen också, kan bli mycket folk då med så jag ska ta det lugnt.
peppar inför next weekend. då är jag långledig. lör-sön! NAAAJS jeppjepp.

gookväll!
HEJA ERIK, FI FAN!


Kommentarer
Postat av: challe

Haha skön mix i wish jag kunde joina...sånt får mig att skratta

2009-11-28 @ 18:09:42
URL: http://allmymusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0